wtorek, 2 sierpnia 2016

sprzedaż akcji pracowniczych.




Otrzymałem akcje pracownicze, ale jednak chciałbym je sprzedać, pomimo, że to jest forma wynagrodzenia za pracę i długoletnie przywiązanie do firmy, to jednak chciałbym je sprzedać, by uzyskać większy zysk. Nie wiem, jednak komu warto je sprzedać. Czy można to zrealizować sprzedając nieznajomemu, czy komuś zaufanemu? Czy jeśli moje akcje nie są obracane na giełdzie, to opłaca je się teraz sprzedawać, czy poczekać, aż wprowadzę je na giełdę i zaczną zyskiwać na wartości?
Co z podatkiem od sprzedaży akcji? Muszę go płacić, czy kupujący ode mnie akcje, jest do tego zobligowany?

Wszelkie informacje na ten temat można znaleźć tutaj phisa.pl/PL-H52/kupno-i-sprzedaz-akcji-pracowniczych.html
to opisane, jednak ja wolę się poradzić dodatkowo jakiegoś finansisty, bo nie chcę na tym za dużo stracić, zależy mi na zysku, bo zamierzam zainwestować, lub kupić jakąś posiadłość, jeszcze nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz